Cookies disclaimer

Our site saves small pieces of text information (cookies) on your device in order to deliver better content and for statistical purposes. You can disable the usage of cookies by changing the settings of your browser. By browsing our website without changing the browser settings you grant us permission to store that information on your device.

PL: Battle of Favourites! - 12

published: 3 years ago by kicferk_admin
Views: 1167

12 edycja ukochanego turnieju rozpoczęła się na HW. Organizatorem jest Xocenk. Zapisy są otwarte!


Informacje o turnieju



Battle of Favourites jest turniejem z długą tradycją, w którym gracze wybierają jedno miasto - ich ulubione - na cały turniej, i grają nim w każdej grze turnieju.

Turniej składa się z dwóch etapów: fazy grupowej i drabinki podwójnej eliminacji. Mecze rozpoczną się 1 stycznia.

Link do turnieju i zapisów można znaleźć tutaj.

Turniej nie jest rozgrywany używając HotA, tylko SoDa z dodatkiem FreshMod.


Tak jak w HotA 1.6.1:


  1. Ludzcy gracze zawsze mają "dobre drogi". Czyli ludzcy gracze mają zagwarantowane połączenia drogami ze strefami graniczącymi z ich strefą startową. Ale pozostałe połączenia nie są poprawione, jest więcej różnorodności.

  2. Portale jednostronne są usunięte.

  3. Zbugowane przejścia między strefami są usunięte (na przykład poprzez kopalnie).

  4. Bloki na drodze nie mogą mieć większej wartości niż 1/3 maksymalnej wartości w strefie.

  5. Na mapach bez wody zaklęcia, artefakty i umiejętności działające tylko na wodzie są usunięte.

  6. Kalkulator punktów ruchu i transfer pomiędzy bohaterami w mieście jest obecny.

  7. Wartość zwojów z zaklęciami kontrolnumi jest znacząco podniesiona.

  8. Można budować i korzystać z wszystkich budynków (ulepszenie nimf wymaga ogrodu nimf, żywiołaki magii, wampirzy lordowie, fenixy są dozwoleni). Wybór bohatera startowego jako Wrota Żywiołów jest dozwolone.


Tak jak w przyszłym patchu HotA:


  1. Zbalansowane pojawianie się Miejskiego Portalu i Wrót Wymiarów w gildii (1-4 losowania).


Nowości:


  1. Natywne wojsko z rojowisk ważek i konserwatoriów gryfów. Przykładowo, czarni rycerze i kościane smoki dla nekropolii.

  2. Nekromancja na poziomie 20% + 5% z nekromantony. Wybór Galthrana przy graniu nekropolią jest dozwolony.

  3. Dyplomacja, Sokoli Wzrok i Pierwsza pomoc zostały poprawione.

  4. Bohaterowie z kampanii są dostępni wraz z ich startowymi armiami, poza Gelu. Specjalizacja Astrala podwaja skoteczność hipnozy.

  5. Koszt budynku "wrót" w Inferno jest zmniejszony, a fort nie jest do niego wymagany.


Jak w SoDzie:


  1. Masowe spowolnienie obniża prędkość o połówę (zaokrąglone w dół).

  2. Kula Przeciwstawienia i Płaszcz Odwrócenia są dostępne

  3. Ekspercka logistyka daje 30% ekstra ruchu.


Comments:

No comments yet.

Partners