Cookies disclaimer

Our site saves small pieces of text information (cookies) on your device in order to deliver better content and for statistical purposes. You can disable the usage of cookies by changing the settings of your browser. By browsing our website without changing the browser settings you grant us permission to store that information on your device.

Match details

profile image
Final score: 1
Predicted score: 0.5714

VS

Best of 1
minimum 1

Finished

profile image
Final score: 0
Predicted score: 0.4286

Report: Valerin_Bizonov won, confirmed, source: Valerin_Bizonov, confirmed by: Warzyw647

Report time: 2 years ago

Template: Quest_Zone

Color, town, hero of Valerin_Bizonov: Blue, Tower, Solmyr

Color, town, hero of Antyintel: Red, Fortress, Wystan

Bidding amount
Valerin_Bizonov: -100
Antyintel: 100

Ended on: 1 2 2

Start time: None

Description: 1. Spece od mocnych czarów są DUŻO za mocni. Antyintel całą grę szykował się na starcie z Solmyrem, expił Brona z interferencją, miał double build, zebrał i oddał questy z 60 lizakami i 90 gnollami, a mimo to w obu dużych walkach zabił mi łącznie 9 up grzesiów - chain na Solmyrze pod koniec gry bił prawie 600 DMG. Warto też wiedzieć, że dostałem na start Piquedrama - moje tempo było paskudne, 6k z dzików przebiłem dopiero 116. Gdy ja zajmowałem zamek AI, to mój przeciwnik był już chyba w strefie z chatkami - a lepsze tempo powinno go jakoś wynagrodzić. Wydaje mi się przy tym, że problem tkwi również w ogólnej dostępności statystyk - ale myślę, że jest on marginalny, jeśli w ogóle.

2. Szybkie drogi są bez sensu. Na tym szablonie powinny być odgórnie ustalone wolne drogi, by w ogóle opłacało się robić questy i eksplorować strefy offroad. Obecnie te aspekty szablonu są dużo zbyt wolne i zbyt trudne, by opłacało się w nie inwestować choćby ruch maina. Przykładowo - pierwotnie planowałem Solmyrem odblokować strefę ze scholarami i je pozbierać, by doładować maksymalnie jednego bohatera statystykami, ale zwróciłem uwagę, że w zasadzie takie rozegranie nie ma sensu w porównaniu do agresywnego ataku na przeciwnika, ponieważ jest dużo za wolne. Gdyby drogi były wolne, to nie byłbym w stanie złapać armii Antyintela w obu przypadkach, dodatkowo po zamek AI musiałbym się wybrać szybciej niż w 116 i wcześniej skończyć etap zbierania statów z biomu.

Predict match result to gain points!
Points are granted after the match is finished.

Predictions cannot be made after match starts.
Only one prediction per user

You cannot add a prediction - either you already added one or the match has started.

Made by Made on (Polish time) Score Points
LordDavy April 15, 2022, 3:32 p.m. Valerin_Bizonov 0 - 1 Antyintel 1
custom flag PiesKadziela April 3, 2022, 2:24 p.m. Valerin_Bizonov 1 - 0 Antyintel 3
Bubonchik April 1, 2022, 10:16 p.m. Valerin_Bizonov 0 - 1 Antyintel 1
Khimeirion April 1, 2022, 10:08 p.m. Valerin_Bizonov 0 - 1 Antyintel 1
UrfinDzus April 1, 2022, 9:59 p.m. Valerin_Bizonov 1 - 0 Antyintel 3
Stevmar April 1, 2022, 9:50 p.m. Valerin_Bizonov 1 - 0 Antyintel 3
VasT April 1, 2022, 7:47 p.m. Valerin_Bizonov 1 - 0 Antyintel 3

Live views are representations of game state.
They show which zones belong to whom, and what terrains and towns they have.

Tournament commentators can create and update them.
Everyone else can see them.

There are no live views yet!

Partners